Am raspuns pt Dosar de candidat – Realitatea.net

M-au intrebat realizatorii emisiunii Dosar de candidat de la Realitatea.net sa-mi expun motivele pentru care candidez – sa alatur CV-ul si Declaratia de avere.

Sunt curios ce o sa iasa, caci stilul emisiunii cam duce spre ironie… (iata emisiunea de azi).

Oricum, am raspuns asa:

„O vorbă cunoscută spune aşa cine nu are bătrâni să-şi cumpere, în politică zicala e aşa- dacă nu ai baroni, eminenţe cenuşii şi naivi pe care să-i foloseşti nu are rost să te apuci de politică.”scriati despre Dl senator Verestóy.

Bătrân nu sînt.

Pentru eminență cenușie sînt si prea tânăr și destul de modest să nu mă pronunț.

Așa că îmi rămâne să fiu naivul din ecuația dată de vorba cunoscută – însă eu nici nu mă consider un politicean. Sunt la curent, mă interesează – dar mă intereseaza mai mult să pot lucra cu ce am lucrat până acum (managementul regiunii) pe terenul mare.

Veau să ating rezultate mai bune, în meciuri mai mari.

În această campanie vreau să vorbesc oamenilor din regiune pe o singură limbă: a posibilităților reale. Vreu să le arăt ce am lucrat până acum (am slide-showuri cu imagini de pe șantierul centrului pe jumătate gata wellness cu bugetul de 5 milioane de Euro), vreau să mă vadă ca un primar al Borsecului, care le cere sprijinul în delegarea la București, dar care le promite: vrea să trăiască în Borsec. Și vrea să trăiască bine.

(Fără sloganuri uzate, chiar cred, că putem trăi aici cu toții mult mai bine!)

Voi duce o campanie de promovarea a strategiei de dezvoltare turistică, precum și a surselor adiacente.

Am deschis un blog – https://mikjozsef.wordpress.com

/

Vă aștept cu drag la serbarea punerii în funcțiune a băii O-saros (recontruită după modelul de acum 100 de ani): baie cu apă minerală caldă, rece, saună, masaj. Bugetul: 300.000 de EUR.

Serbarea are loc pe 27 octombrie, începe dimineață de la 10.00. În program:

– testul băii desigur de către dragii oaspeți

– vizitarea șantierului wellness de vizavi

– plimbarea cu trenulețul la panorama nouă (reconstruită) Baia de Soare.

– un concert jazz cu trupa noastra de tineri din Borsec: DNS

Detalii pe mâine / Vă aștept cu stafful desigur.

Mulțumesc.

Nota: emisiunea se prezinta astfel pe siteul propriu

Dosar de candidat

„Dosar de candidat” nu este o emisiune uşoară, nu va fi înţelegătoare, nu vom reduce la relativ o faptă sau un gest. Vom aduna informaţii, le vom analiza, le vom sintetiza şi în final le prezentăm simplu şi la obiect. Pentru ca voi cei care urmăriţi Realitatea TV să fiţi informaţi la timp şi corect. Informaţia însemnă putere. Puterea de a alege.  Difuzare: zilnică, luni- vineri in mai multe intervale orare (înaintea principalelor buletine de știri.

Prezentator: Silviu Manastire

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/_.html#ixzz2A8BNGigb

Mik József
Blog (Ro/Hu): https://mikjozsef.wordpress.com
0723/250411

Acest articol a fost publicat în Presa RO. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

