BicicletaPeJos – va impartasesc o revelatie … privata

Acesta e un post de light-campanie (sunt in campanie, e cert), dar de fapt Va impartasesc o revelatie. Ieri lucram cu echipa electorala, cand baieteleul colegei odata a aparut cu asta – printata alb-negru (l-a gasit undeva pe net, se juca in biroul alaturat):

„BicicletaPeJos!” – ne spunea bucuros.

Am ras cu totii, caci chiar e faina, iar el era un dulce – dar imediat m-a cuprins si o revelatie: BicicletaPeJos suntem no!i – cum merg lucrurile la noi, asa cum merg acuma lucrurile in tara, in Romania.

Si, pe dedesubt si pe deasupra: BICICLETA e viata noastra. Merge undeva – caci timpul trece, iar noi trebuie sa ne pastram echilibrul.

La carma… ar tre sa fim tot noi (demos+cratos)… dar se pare ca e UE. Astfel cam mergem cum putem, abia ajungem la fonduri, mai dam si inapoi, suntem platitorii net pentru UE… Ma intelegetii?

Cred ca aceasta imagine m-a supetpatruns. Ma identific cu situatia. Mi-l simt pe piele. Si imi da si o senzatie de bine, ca macar mi-am identificat aceste simtiri simbolic. O REVELATIE. Ma simt bine. Vreu sa va fac sa Va simtiti si Voi.

Cred ca aceasta imagine am sa-l folosesc de azi peste tot.  Ce parere aveti?

Acest articol a fost publicat în Dokumentum, Sondaje. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

